NOVOSTI

Akvizicija

Samsung ulazi u područje povezanih automobila

Samsung za 8 milijardi američkih dolara planira preuzeti Harman International Industries.

Ocjena članka

0

Ocijeni novost

Ovim potezom bi Samsung ušao u područje u kojem dva diva, Apple i Google, već duže vrijeme razvijaju svoje Apple CarPlay i Android Auto sustave koji se ugrađuju u mnoge nove automobile. U Samsungu smatraju da je ulazak odnosno prisutnost na brzo rastućem tržištu povezanih tehnologija, posebice automobilske elektronike, strateški prioritet, donosi portal VidiAuto.com.

Tvrtka Harman trenutno opskrbljuje 30 milijuna vozila u kojima se nalaze tehnologije za povezivost i audio sustave. Samsungu bi ovo trebao biti prirodni nastavak puta s obzirom da u novim automobilima multimedija i pametni operativni sustavi sve više uzimaju maha, a Samsung je i proizvođač automobila koji se prodaju na korejskom tržištu.

harman

Tijekom ljeta Samsung je uložio 450 milijuna USD u kineskog proizvođača električnih automobila BYD dok Harman radi za Fiat Chrysler i General Motors.

Harman radi na povezivim tehnologijama, audio sustavu, telematici tijekom vožnje, sigurnosnim tehnologijama tijekom aktivnim tijekom vožnje za veću sigurnost. Tvrtka je u prošloj godini prijavila 7 milijardi USD prihoda od prodaje, od čega se 65% odnosi na automobile.

Harman je vodeći brand za audio sustave koji uključuju Harman Kardon, Mark Levinson, AKG, Lexicon, Infinity i Revel, a ima licencu i za Bowers & Wilkins te Bang & Olufsen brandove za automobilsku industriju.

harman-3

string(4) "post" array(0) { }
string(4) "post" array(0) { }
string(4) "post" array(0) { }
string(4) "post" array(0) { }
string(4) "post" array(0) { }
TEST MJESECA

Motorola Edge 40

string(4) "post" array(0) { }

Najnovije mobilne tarife

string(4) "post" array(0) { }

TOP 10

  • Najpopularnije
  • Najbolje ocijenjeno
string(4) "post" array(0) { }

Usporedi mobitele

 
Primjer slika za usporedbu 1
Primjer slika za usporedbu 1


Moglo bi te i ovo zanimati...

x
Odličan početak za Nothing Phone (2a)