NOVOSTI

Tele2

Ušli u Tele2, odabrali dva mobitela, a platili samo jedan

U Tele2 trgovinama možete odabrati dva mobitela, a platit ćete samo jedan.

Ocjena članka

0

Ocijeni novost

Ušli u Tele2, odabrali dva mobitela, a platili samo jedan
5

Ribafish odnosno novinar, bloger, ljubitelj hrane i piva Domagoj Jakopović Ribafish i Morana Zibar ušli su u trgovinu Tele2 i odabrali dva mobilna uređaja, a platili su samo jedan. Zajedno su krenuli u Tele2 kako bi odabrali Tele2 tarifu Ekipna, a zatim su za cijenu jednog dobili dva pametna telefona.

Na izlazu iz Tele2 trgovine Morana je rekla da je odabir uređaja zajedno s Ribafishem pretvorila u pravi test znanja. Poznatoj lovkinji Morani nije bilo dovoljno da je uređaj lijep, ergonomičan i odgovarajuće boje već je dobro proučila sve mogućnosti, a potom je provjerila znanje o ovoj temi i kod svog prijatelja. Nakon položenog testa zadovoljni su odabrali uređaje i ugovorili tarifu u poslovnici Tele2.

Jedinstvena funkcionalnost na hrvatskom tržištu omogućuje da pri kupnji drugog mobitela ostvarite popust u visini mjesečne opcije uređaj – dakle, drugi uređaj će vas koštati 0 kuna mjesečno. Ponuda je idealna za korisnike koji se okupe u ekipu i aktiviraju tarifu EKIPNA uz ugovornu obvezu od 24 mjeseca. Kupovinom drugog mobitela uz pretplatu, na isti OIB, korisnik ostvaruje mjesečni popust u visini mjesečne opcije uređaj. Jednostavno, drugi uređaj će ga koštati 0 kn mjesečno! Ponuda iz Tele2 dostupna je postojećim i novim privatnim i poslovnim korisnicima.

Komentiraj

Ova tema služi samo i isključivo za opravdane i utemeljene kritike/pohvale prema mobilnim providerima, njihovim uslugama, podršci, cjenama i sl.
Ako napišete da nešto ne valja, očekuju se i razlog i to valjani.

Izrazili ste želju za mjestom gdje možete napisati što vas smeta, to vam je omogućeno, a od vas se traži dostojan nivo kulture i poštivanje pravila ponašanja ovog foruma.

Pravilnim ophođenjem ovakva tema može pomoći i budućim i sadašnjim korisnicima


Bilo kakva prepucavanja, offtopic, psovke i slično bit će kažnjeni bez upozorenja.


Osim ove teme, možda će vas zanimati i ovo:

T-mobile- kritike/pohvale korisnika

VIP- kritike/pohvale korisnika
19-03-2007 23:32
Ajd da krenemo pljuvati i po Teletu.
Evo ovaj mjesec mi opet nije stigao račun, do sad mi je to bilo oko 4-5 puta, u godinu i po korištenja. Sad ne znam da li je to do mog ljenog poštara ili oni nekad zaborave poslat račun.
Baš me zanima ima li još ovakvih slučajeva.

Moram priznati da osim toga nemam više nikakvih problema. 20-03-2007 09:20
Meni račun je uvijek redovno stizao i to debelo prije T-Mobileovog. Nažalost. 20-03-2007 09:22
meni je s teletom sve u redu, a sa t-mobileom nije. Hvala moderatoru na stickyu! Pozdrav svima. 20-03-2007 10:39
sa tele2 hvala bogu nemam problema.signal je ok,jedino SZK bas i nije na nivou. 20-03-2007 11:56
pohvale:
- cijena je znatno niža od konkurencije
- ne naplaćuje se uspostava poziva
- čekanje na službu za korisnike je kratko (uglavnom ih dobijem istog trena)
- omogućili su prelaz prepaid->postpaid i obrnuto
- njihove reklame me uvijek nasmiju

kritike:
- još uvijek (u ZG) postoje mjesta na kojima imaju problema sa signalom (ugl. podzemna mjesta)
- nisu riješili pitanje primanja sms-a iz svih država (mene muči taj problem s Nizozemskom i Njemačkom)
- IMENIK! bilo bi lijepo da me izbrišu...konačno
- GPRS i MMS...moram priznat da mi ne fale toliko, ali jednom u 2 mjeseca mi puhne da pošaljem koju slikicu, pa bi bilo lijepo da mogu... 20-03-2007 12:28
dobro:
1.zaista su jeftiniji
2.dobije se brzo szk
3.zaista za sad nemam problema sa mrezom jer idem preko vipa


lose:
1.katastrofa od szk(skoro nikad neznaju odgovor te samo lazu i odgovaraju uglavnom da je dolo do problema na serveru tako da treba biti strpljiv!!!???)
2.nemogucenost slanja i dobivanja sms od nekih drzava i operatera u svijetu
3.nitko te nemoze izbrisati iz imenika
4.dolazi do greska prilikom prelaza na druge tarife i biranja besplatnog broja(obavezno zvati szk) 20-03-2007 13:26
hvala im što su imali hrabrosti doći sa svojom vizijom u Hrvatsku,ipak smo mi zemlja "tržišnog natjecanja".Hvala za jeftiniju cijenu razgovora u svim kombinacijama.Hvala što ulažu (sa svim potrebnim dozvolama)u infrastrukturu. 20-03-2007 14:16
Ja bogami nemam vise sta za rec osim svega sta sam reka u:
http://cafe.mobil.hr/showthread.php?t=38304 20-03-2007 16:35
u početku su bili ko i svi kad su počinjali, katastrofa. sad polako napreduju. pozitivne su im cijene razgovora prema svima, što ja koristim.. na kraju krajeva, da nisu oni došli i nadalje bi imali bi "2xmonopol" , oliti "DUOPOL".s vrlo dogovorenim i do dna pokvarenim cijenama GSM usluga. unatrag neko vrijeme i ostali snižavaju. bez obzira bio T2 dobar ili loš, izazvao je pozitivne reakcije. 20-03-2007 17:19
Ja imam vrlo čudan problem, naime, kada želim pogledati stanje na racunu, nemoguce je putem *130#, vec svaki put trebam zvati 333 pa da provjerim stanje. Ista situacija je kada želim nadoplatiti racun, moram zvati SZK da mi ga obnove. Mislim da je problem u mobitelu, ali neznam zasto, imam Nokiu 6600. Kada sam zvao SZK, rekli su da rade na tome, no još ništa..... 20-03-2007 17:47
Ajd da krenemo pljuvati i po Teletu.
Evo ovaj mjesec mi opet nije stigao račun, do sad mi je to bilo oko 4-5 puta, u godinu i po korištenja. Sad ne znam da li je to do mog ljenog poštara ili oni nekad zaborave poslat račun.
Baš me zanima ima li još ovakvih slučajeva.

Moram priznati da osim toga nemam više nikakvih problema.
Ne nisi jedini. Meni prošli mjesec nije došao račun, poslali su mi prijepis tek na moj prigovor. Sve bi to bilo u redu da mi nisu uredno isključili liniju, iako nisam mogao platiti jer nisam imao račun. Da sve bude još gore, nije im bilo dovoljno da im se faksira kopija uplatnice nego sam morao čekat da im novci sjednu na račun. A ono što mi je "genijalno" kod njih je da se može razgovarati samo sa službom za korisnike koji ne mogu riješiti problem jer to nije u njihovoj ovlasti. Svaki prigovor završava s: -Zabilježit ćemo...., a slijedeći put ide:-Nisu vam se javili (s velikim čuđenjem)...zabilježit ćemo... . Uglavnom zvao sam ih svaki dan od kad su mi isključili liniju, ko papiga ponavljao da račun nije plačen jer nisam dobio račun i slušao svaki dan istu priču. Totalno neprofesionalno. Uprava Tele 2 se skriva iza službe za korisnike, a ovi su u nekim situacijama (kao ova moja) nemoćni. Zašto se skrivati, ako nisi kriv!? 20-03-2007 18:45
Evo meni danas stigla opomena, ali već sam naučio plaćati uplatnicama (mislim navikao) pa ću i sad tako.
Meni je prije 2 mj. isključen fon,l isto tako nije stigao račun, pa ja malo zaboravio...i stigne mi sms da će me za 5 dana isključiti, ja odem predzadnji dan i platim. Ali nisam stigao i isključe mi, platim to, faksiram uplatnicu i zovnem szk, tad mi jedna zaposlenica odgovori da me ne može uključiti jer više ne važi to faksiranje uplatnica, ja se zahvalim i nazovem za 1h tad se javi neki njen kolega i sve sredi za 5min.

I stvarno imam pozitivno iskustvo što se tiče brisanja iz imenika, kad su rekli tad sam i bio izbrisan, mada vidim da ima više prigovora nego pohvala za to. 20-03-2007 20:00
Eto i ja imam samo riječi pohvale
Mogu reći otkad sam prenio broj s T-mobile u Tele2 nikad ama baš nikakvih problema od prve sekunde otkad mi je broj prenesen. Hvala bogu nemoram često račun nadoplačivati jer su im cijene i više nego jeftine,a koristim sve usluge koje sam i prije,sms i pozive i ništa mi drugo ni ne treba,super su samo naprijed.A i signal im je stigo u moj kraj,tako da sam sad još zadovoljniji. 20-03-2007 20:53
Ja imam vrlo čudan problem, naime, kada želim pogledati stanje na racunu, nemoguce je putem *130#, vec svaki put trebam zvati 333 pa da provjerim stanje. Ista situacija je kada želim nadoplatiti racun, moram zvati SZK da mi ga obnove. Mislim da je problem u mobitelu, ali neznam zasto, imam Nokiu 6600. Kada sam zvao SZK, rekli su da rade na tome, no još ništa.....
pokušaj se prtebaciti na ručno odabranu mrežu TELE2 problem se pojavljuje kod pojedinih uređaja,naručito Motorola

Ne nisi jedini. Meni prošli mjesec nije došao račun, poslali su mi prijepis tek na moj prigovor. Sve bi to bilo u redu da mi nisu uredno isključili liniju, iako nisam mogao platiti jer nisam imao račun. Da sve bude još gore, nije im bilo dovoljno da im se faksira kopija uplatnice nego sam morao čekat da im novci sjednu na račun. A ono što mi je "genijalno" kod njih je da se može razgovarati samo sa službom za korisnike koji ne mogu riješiti problem jer to nije u njihovoj ovlasti. Svaki prigovor završava s: -Zabilježit ćemo...., a slijedeći put ide:-Nisu vam se javili (s velikim čuđenjem)...zabilježit ćemo... . Uglavnom zvao sam ih svaki dan od kad su mi isključili liniju, ko papiga ponavljao da račun nije plačen jer nisam dobio račun i slušao svaki dan istu priču. Totalno neprofesionalno. Uprava Tele 2 se skriva iza službe za korisnike, a ovi su u nekim situacijama (kao ova moja) nemoćni. Zašto se skrivati, ako nisi kriv!?
Može mala preporuka u slučaju nedobivanja računa:javiš se na prodajno mjesto
tako da ne trošiš novce sa nekog drugog telefona.Zamoliš da ti kažu iznos,žiro račun ,poziv na broj i to sam ispišeš i platiš.Ako ti se to često dešava provjeri imaju li točne podatke o slanju računa. 21-03-2007 08:54
Može mala preporuka u slučaju nedobivanja računa:javiš se na prodajno mjesto
tako da ne trošiš novce sa nekog drugog telefona.Zamoliš da ti kažu iznos,žiro račun ,poziv na broj i to sam ispišeš i platiš.Ako ti se to često dešava provjeri imaju li točne podatke o slanju računa.
Dogodilo se prvi puta, podatke imaju točne jer sam pretplatnik od kako su počeli raditi. A komunicirali smo mailom. Nije toliko ni bitno kašnjenje računa čak ni isključenje nego ponašanje ljudi u njihovoj SZK. Ponavljaju jedne te iste stvari, a istovremeno im nije ni na kraj pameti da se netko ispriča i kaže nešto u stilu pogriješili smo sustav vas je automatski isključio riješit ćemo to u najkraćem mogućem roku. Nešto u tom smislu. Umjesto toga na svaku moju žalbu dobivam odgovor:-Niste platili račun. , i nikakvo objašnjenje da je račun kasnio oni ne uvažavaju. To jednostavno nije poslovno. Još jednom neka naprave tako nešto i oni za mene kao mreža više ne postoje. 21-03-2007 22:58
Obzirom da je ovo mjesto za kritike, i ja ću se pridružiti kritizirajući prenos broja iz druge mreže u Tele2 mrežu.
U pnedjeljak sam dao zahtjev za prenos broja iz Vipa u Tele2 i čovjek kamo sam podnio zahtjev mi kaže da će mi prenos biti izvršen 26.3 od 8 do 11 sati, a danas od Teleta dobijem poruku da će mi kartica biti aktivna od 28.3 iza 16 sati.
Kod prenosa broja obavezna je registracija tako da sada u promotivnom razdoblju kada se dobiva 55kuna na računu, 25 kuna za registraciju pada u vodu gubeći tako mogućnost naknadne registracije.
Na računu iznos je nula tako da odmah sam morao kupiti i bon, a i zamjenska kartica se naplaćuje 0,95kn.
Za mene je to sve skupa bilo vrlo iritantno pa sam osjetio potrebu da svoje nezadovoljstvo podjelim sa vama.
Inače Tele2 koristim od samog početka komercijalnog rada i zadovoljan sam. 22-03-2007 18:37
Obzirom da je ovo mjesto za kritike, i ja ću se pridružiti kritizirajući prenos broja iz druge mreže u Tele2 mrežu.
U pnedjeljak sam dao zahtjev za prenos broja iz Vipa u Tele2 i čovjek kamo sam podnio zahtjev mi kaže da će mi prenos biti izvršen 26.3 od 8 do 11 sati, a danas od Teleta dobijem poruku da će mi kartica biti aktivna od 28.3 iza 16 sati.
Kod prenosa broja obavezna je registracija tako da sada u promotivnom razdoblju kada se dobiva 55kuna na računu, 25 kuna za registraciju pada u vodu gubeći tako mogućnost naknadne registracije.
Na računu iznos je nula tako da odmah sam morao kupiti i bon, a i zamjenska kartica se naplaćuje 0,95kn.
Za mene je to sve skupa bilo vrlo iritantno pa sam osjetio potrebu da svoje nezadovoljstvo podjelim sa vama.
Inače Tele2 koristim od samog početka komercijalnog rada i zadovoljan sam.
Možeš malo pojasnit kako ti propada 30kn+25kn,terbaš se samo javiti u SZK da ti nadoplate 30kn na račun,nakon aktivacije,naravno prvo ukucaj bon.
Nadalje iskoristi mogućnost dovedi novog korisnika i pošalji 100 kn na račun,sebi ako imaš broj 095,ili nekom drugom.pazi da to obaviš u roku od24 sata od aktivacije da ti ne propadne,A ovo da ti je netko naplatio zamjensku karticu ne razumijem ,pa samo se datum promijenio . 23-03-2007 14:39
Evo da bacim jednu kritiku, kupio sam BS ef81 i ne može ići u njega Tele2 kartica, uglavnom u ssk kazu zbog toga sta je 3G, a tu na forumu zbog napona sim kartice, nebitno, uglavnom moze i ona nesretna tomato, a Tele2 ne 28-03-2007 12:02
Evo da bacim jednu kritiku, kupio sam BS ef81 i ne može ići u njega Tele2 kartica, uglavnom u ssk kazu zbog toga sta je 3G, a tu na forumu zbog napona sim kartice, nebitno, uglavnom moze i ona nesretna tomato, a Tele2 ne
pa i ja imam 3G aparat pa sve radi...izgleda da mućke kartice nerade na svakom aparatu....i to im je veeeelika mana....
a sto se tice szk...ti stalno lazu....da mi je znati koji pametnjakovic je rekao na szk da kartice nerade na 3g aparatima???!!!ta szk je po meni najgori djelic mućki2....sve lazu i totalne su neznalice...mislim da zaposljavaju pomalo zaostale ljude...
sad ce duesebrzinici ovdje reci da su im male place...pa i meni je mala placa...neka daju otkaz u szk ili neka rade...
u biti mucke 2 su same krive sto im je takav szk.... 28-03-2007 12:30
sa ovim se potpuno slazem..SZK im je blaga katastrofa i to bi trebali sto prije rijesiti 28-03-2007 15:56
Nije da lažu, nego nisu informirani ili educirani. 28-03-2007 18:00
Nije da lažu, nego nisu informirani ili educirani.
dali lazu,nisu informirani ili edicirani...svejedno je...kad neznas onda lazes...a to u muckama nikoga ne zabrinjava...
rukovodstvo mucki2 ima krilaticu''najjeftinije''...a radnici szk''koliko para toliko i muzike''..... 29-03-2007 07:19
Meni kao bla bla korisniku javi različito stanje računa kad idem preko *130# i kad idem preko 333 poziva. 29-03-2007 10:12
Eto, nakon 17 mjeseci kolko sam na Tele2, imam samo jedan problem koji mi smeta, mada sam se naviknuo vec, ostalo mi je sve OK, bit ce i bolje, ja zadovoljan.

Taj problem mi se javlja kad prelazim u ZG podrucje, tj. na Tele2 signal, i iz ZG podrucja, tj. sa Tele2 signala na VIPov. Mada je u mobitelu podeseno na automatsko prebacivanje, puno puta mi se zna dogodit da ne promjeni, tj. dodjem u centar Zagreba i vidim da i dalje vise HR Vip Tele2, tj. nedostupan sam i bez signala. Ugasim/upalim mob i to je to, sve radi.

Problem(trenutni, kad postave kompletnu svoju mrezu trebalo bi sve biti dobro) je u tome sta Tele2 ima sve vise svojih odasiljaca, samim time bit ce i vise tih prebacivanja sa jednog na drugi signal, i moguce je da cu ostajat bez signala.

Sumnjao sam malo u mobitel, al mislim da u njemu nije greska.
Vec duugo mi se nitko nije zalio da sam nedostupan, tako da, produzujem ugovor. 31-03-2007 16:28
string(4) "post" string(0) ""
string(4) "post" string(0) ""
string(4) "post" string(0) ""
string(4) "post" string(0) ""
string(4) "post" string(0) ""
TEST MJESECA Oneplus 5 mobitel

Može li protiv najboljih?

OnePlus 5

string(4) "post" string(0) ""
string(4) "post" string(0) ""

TOP 10

  • Najpopularnije
  • Najbolje ocijenjeno
string(4) "post" string(0) ""

Usporedi mobitele

 
Primjer slika za usporedbu 1
Primjer slika za usporedbu 1