NOVOSTI

Rast i ulaganje za budućnost

U 2016. Huawei ostvario rast prihoda za čak 44 posto

Isporučeno je u prošloj 2016. godini čak 139 milijuna pametnih telefona.

Ocjena članka

0

Ocijeni novost

U 2016. Huawei ostvario rast prihoda za čak 44 posto
5

Huaweijev godišnji izvještaj za 2016. godinu pokazuje značajan rast i održivo ulaganje za budućnost.
Huawei Consumer Business Group, jedna od tri poslovne sastavnice Huaweija čiji su fokus pametni telefoni, računala i tableti, nosivi pametni uređaji te usluge ”u oblaku”, u 2016. godini ostvarila je rast prihoda od čak 44 posto u odnosu na prethodnu godinu. Pokazuju to revidirani financijski rezultati koje je objavila Huawei grupa.
Sve tri poslovne sastavnice tvrtke (Carrier, Enterprise i Consumer Business Group) ostvarile su u 2016. značajan rast u odnosu na prošlu godinu. Godišnji prihodi grupe iznosili su 75,1 milijardi američkih dolara što predstavlja rast od 32 posto u odnosu na 2015. godinu dok je neto dobit iznosila 5,3 milijarde dolara, što predstavlja rast od 0,4 posto. U 2016. godini Huawei je nastavio ulagati u budućnost, s ukupnim godišnjim ulaganjima u razvoj i istraživanje koji su dosegli 11 milijardi dolara.
„U 2016. godini Huawei je nastavio sa strateškim usmjeravanjem te je ostvario značajan rast. Daljnji razvoj i značajna postignuća u području digitalizacije, a pogotovo na području razvoja umjetne inteligencije, predstavljaju ogromne poslovne prilike za sve industrije, pogotovo na području ICT-ja. Kako bismo omogućili veću dodatnu vrijednost za sve naše potrošače i omogućili nastavak održivog razvoja, nastavljamo biti potpuno usmjereni prema našim korisnicima te pružati rješenja koja će podržati digitalnu transformaciju svih industrija“, istaknuo je Eric Xu, jedan od tri rotirajuća predsjednika Uprave Huaweija.
Tvrtka Huawei Carrier Business Group u 2016. godini ostvarila je prihode u iznosu 41,8 milijardi američkih dolara, što predstavlja rast od 24 posto u odnosu na godinu ranije. Rast je ostvaren zahvaljujući usmjeravanju na digitalnu transformaciju te značajnim poslovnim prilikama na području tehnologija u oblaku, videa te Interneta stvari, kao i kroz suradnju s različitim operatorima na području njihove transformacije prema najnovijim tehnoloških dostignućima.
Blisko surađujući sa svojim partnerima, tvrtka Huawei Enterprise Business Group omogućila je rješenja na području ICT infrastrukture kako bi na najbolji način podržala digitalnu transformaciju ključnih industrija, uključujući sektore financija, energetike, državnih tijela i javne sigurnosti te je u 2016. godini ostvarila godišnji prihod od 5,9 milijarde američkih dolara, što predstavlja rast od 47 posto u odnosu na prethodnu godinu.
Zahvaljujući predstavljanju velikog broja inovativnih proizvoda i značajnom povećanju prepoznatljivosti brenda na svjetskoj razini, pogotovo u segmentu premium proizvođača, tvrtka Huawei Consumer Business Group u 2016. godini isporučila je 139 milijuna pametnih telefona te ostvarila godišnji prihod od 25,9 milijardi američkih dolara, što predstavlja rast od 44 posto u odnosu na godinu ranije.
Neovisnu reviziju godišnjih financijskih rezultata obavila je revizorska kuća KPMG.
string(4) "post" string(0) ""
string(4) "post" string(0) ""
string(4) "post" string(0) ""
string(4) "post" string(0) ""
string(4) "post" string(0) ""
TEST MJESECA

Vrhunske specifikacije

Sony Xperia XZ Premium

string(4) "post" string(0) ""
string(4) "post" string(0) ""

TOP 10

  • Najpopularnije
  • Najbolje ocijenjeno
string(4) "post" string(0) ""

Usporedi mobitele

 
Primjer slika za usporedbu 1
Primjer slika za usporedbu 1
string(4) "post" string(0) ""
string(4) "post" string(0) ""


Moglo bi te i ovo zanimati...

x
Honor 9 u rangu najjačih flagshipova